Än en gång ändras förutsättningarna!

Skärmavbild 2018-01-25 kl. 22.30.11

Nu börjar Facebook att prioritera personliga inlägg från familj och vänner samt inlägg med många interaktioner i deras nyhetsflöden framför inlägg från företag och media. Allt som en följd av att Facebook kritiserats för att ha låtit företag och media tränga ut personliga inlägg från familj och vänner vilket krockar med Fejjans grundidé att föra människor närmare varandra. Hur mycket detta kommer att påverka just ditt företag beror på vilken typ av innehåll du publicerar samt hur dina ”läsare” interagerar med det. Ytterligare ett exempel på hur svårt det är att veta var dina marknadsföringspengar tar vägen och vilken effekt de har.

Loopia pratar för sin egen sak men har helt rätt i sak. (BTW hoppas det var OK att låna bilden, den var ju så fin Loopia.)

 

 

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *